Koszyk
W koszyku nie ma jeszcze produktów
W tym wątku znajdziecie najczęściej zadawane przez klientów pytania. Jeśli nie uda Ci się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie - nic straconego. Skontaktuj się z Nami a udzielimy fachowej pomocy!
KONTO
1. Jak można złożyć zamówienie w Waszym sklepie?
W Naszym sklepie można złożyć zamówienie w 4 różnych formach:
- za pośrednictwem strony internetowej - poprzez wrzucenie produktu do koszyka, wypełnienie formularza dostawy, wybranie
sposobu dostawy oraz płatności i potwierdzenia zamówienia.
- drogą telefoniczną - zadzwoń do Nas pod numer 515 789 577, aby złożyć zamówienie. Nasi pracownicy przyjmą od Państwa
zamówienie oraz wszystkie dane potrzebne do wysyłki. Poinformują także o prezwidywanym terminie dostawy.
- mailowo - wyślij do Nas wiadomość na adres: sklep@intexmarket.pl z danymi adresowymi, nazwami produktów, numerami
katalogowymi oraz ilością sztuk zamawianych produktów.
- osobiście w siedzibie firmy - wystarczy przyjechać do Naszej firmy mieszczącej się przy ulicy Ołowianej 15a w Bydgoszczy
Nasi pracownicy dobiorą dla Państwa najlepszą opcje z wybranych produktów. Na miejscu można płacić kartą oraz gotówką.
2. Czy trzeba zakładać konto na Waszej stronie w celu złożenia zamówienia?
Nie. Wystarczy wprowadzić dane w pole "adres dostawy(bez rejestracji)" i dokończyć zamówienie.
3. Gdzie znajdę informację dotyczącą dostawy mojego zamówienia?
Aktualizacje statusów dotyczących dostawy zamówienia wysyłane są drogą mailową na adres podany podczas składania zamówienia. Znajdują
się one także po zalogowaniu na konto (jeśli zostało założone).
4.Nie pamietam hasła do konta. Jak mogę ponownie uzyskać do niego dostęp?
Aby odzyskać dostęp do konta wystarczy podczas logowania nacisnąć przycisk "Nie pamiętam hasła". Po podaniu adresu mailowego
zostanie wysłane tymczasowe hasło do zalogowania na konto.
5.Podczas składania zamówienia na stronie internetowej, strona nie chce przejść do płatności - co zrobić?
Proszę ponowić zamówienie oraz skontaktować się z Nami w celu anulowania poprzedniego zamówienia.
6. Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?
Tak. Z tym, że musi zostać to zrobione przed aktualizacją statusu na "Wysłane".
7. Gdzie znajde kod rabatowy?
Kody rabatowe są udostępniane podczas różnorakich okazji takich jak Black Week, Black Friday itp.. Dowiedzą się o nich
Państwo drogą mailową.
ZAMÓWIENIA
1. Jak mogę zapłacić za złożone zamówienie?
Podczas finalizacji zamówienia można wybrać jedną spośród czterech możliwych płatności:
- szybkie przelewy iMoje - jest to bramka płatności banku ING, po wyborze której przeniesie Państwa do wyboru banku lub
płatności za pomocą BLIK'a.
- karta płatnicza
- płatność za pobraniem - płatność podczas odbioru przesyłki u kuriera.
- tradycyjny przelew bankowy - po złożeniu zamówienia przyjdzie do Państwa mail z danymi do przelewu.
- gotówka - możliwa przy odbiorze zamówienia w sklepie stacjonarnym.
2. Jaki jest czas dostawy mojego zamówienia?
Średni czas dostawy zamówień to 24h.
3. Jaki jest czas przygotowania zamówienia do wysłania?
Wszystkie zamówienia złożone do godziny 14 wysyłane są tego samego dnia roboczego.
4. Jakim kurierem wysyłane są Wasze produkty?
Aktualnie wysyłamy przesyłki za pomocą 3 firm kurierskich, którymi są:
-InPost Polska Paczkomaty
-Kurier GLS (przesyłki D2D)
-Kurier GEIS (przesyłki paletowe)
5. Czy jest możliwość kupna na raty?
Nie.
6. Jaki jest koszt dostawy?
Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego produktu. Wszystkie koszta dostawy są wyświetlone w danych przedmiotu oraz
w podsumowaniu koszyka.
Podane koszty wysyłki obowiązują tylko na terenie Polski.
W celu wysyłki zagranicznej prosimy skontaktować się z Nami telefonicznie lub mailowo.
KONTO
1. Jak można złożyć zamówienie w Waszym sklepie?
W Naszym sklepie można złożyć zamówienie w 4 różnych formach:
- za pośrednictwem strony internetowej - poprzez wrzucenie produktu do koszyka, wypełnienie formularza dostawy, wybranie
sposobu dostawy oraz płatności i potwierdzenia zamówienia.
- drogą telefoniczną - zadzwoń do Nas pod numer 515 789 577, aby złożyć zamówienie. Nasi pracownicy przyjmą od Państwa
zamówienie oraz wszystkie dane potrzebne do wysyłki. Poinformują także o prezwidywanym terminie dostawy.
- mailowo - wyślij do Nas wiadomość na adres: sklep@intexmarket.pl z danymi adresowymi, nazwami produktów, numerami
katalogowymi oraz ilością sztuk zamawianych produktów.
- osobiście w siedzibie firmy - wystarczy przyjechać do Naszej firmy mieszczącej się przy ulicy Ołowianej 15a w Bydgoszczy
Nasi pracownicy dobiorą dla Państwa najlepszą opcje z wybranych produktów. Na miejscu można płacić kartą oraz gotówką.
2. Czy trzeba zakładać konto na Waszej stronie w celu złożenia zamówienia?
Nie. Wystarczy wprowadzić dane w pole "adres dostawy(bez rejestracji)" i dokończyć zamówienie.
3. Gdzie znajdę informację dotyczącą dostawy mojego zamówienia?
Aktualizacje statusów dotyczących dostawy zamówienia wysyłane są drogą mailową na adres podany podczas składania zamówienia. Znajdują
się one także po zalogowaniu na konto (jeśli zostało założone).
4.Nie pamietam hasła do konta. Jak mogę ponownie uzyskać do niego dostęp?
Aby odzyskać dostęp do konta wystarczy podczas logowania nacisnąć przycisk "Nie pamiętam hasła". Po podaniu adresu mailowego
zostanie wysłane tymczasowe hasło do zalogowania na konto.
5.Podczas składania zamówienia na stronie internetowej, strona nie chce przejść do płatności - co zrobić?
Proszę ponowić zamówienie oraz skontaktować się z Nami w celu anulowania poprzedniego zamówienia.
6. Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?
Tak. Z tym, że musi zostać to zrobione przed aktualizacją statusu na "Wysłane".
7. Gdzie znajde kod rabatowy?
Kody rabatowe są udostępniane podczas różnorakich okazji takich jak Black Week, Black Friday itp.. Dowiedzą się o nich
Państwo drogą mailową.
ZAMÓWIENIA
1. Jak mogę zapłacić za złożone zamówienie?
Podczas finalizacji zamówienia można wybrać jedną spośród czterech możliwych płatności:
- szybkie przelewy iMoje - jest to bramka płatności banku ING, po wyborze której przeniesie Państwa do wyboru banku lub
płatności za pomocą BLIK'a.
- karta płatnicza
- płatność za pobraniem - płatność podczas odbioru przesyłki u kuriera.
- tradycyjny przelew bankowy - po złożeniu zamówienia przyjdzie do Państwa mail z danymi do przelewu.
- gotówka - możliwa przy odbiorze zamówienia w sklepie stacjonarnym.
2. Jaki jest czas dostawy mojego zamówienia?
Średni czas dostawy zamówień to 24h.
3. Jaki jest czas przygotowania zamówienia do wysłania?
Wszystkie zamówienia złożone do godziny 14 wysyłane są tego samego dnia roboczego.
4. Jakim kurierem wysyłane są Wasze produkty?
Aktualnie wysyłamy przesyłki za pomocą 3 firm kurierskich, którymi są:
-InPost Polska Paczkomaty
-Kurier GLS (przesyłki D2D)
-Kurier GEIS (przesyłki paletowe)
5. Czy jest możliwość kupna na raty?
Nie.
6. Jaki jest koszt dostawy?
Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego produktu. Wszystkie koszta dostawy są wyświetlone w danych przedmiotu oraz
w podsumowaniu koszyka.
Podane koszty wysyłki obowiązują tylko na terenie Polski.
W celu wysyłki zagranicznej prosimy skontaktować się z Nami telefonicznie lub mailowo.